Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. OK

Aktuality

Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik

Právě zimním provozem poškozené vozovky jsou společně s únikem či podhuštěním pneumatiky, nevhodně použitou pneumatikou či jinou chybou řidiče podle zkušeností asistenčních společností nejčastějšími příčinami defektů pneumatik, či přímo navazujících dopravních nehod. „Pokud vozidlo najede do výmolu a poškodí se tím pouze pneumatika, pak tento incident hodnotíme jako defekt pneumatiky. Motoristé již nemají povinnost vozit v autě rezervu, proto pomalu klesá počet defektů pneumatik, které lze řešit na místě výměnou poškozeného kola za rezervu. Pokud se při defektu poškodí jakákoliv další část vozidla včetně například samotného ráfku kola, tak to již hodnotíme jako havárii. Havárií může skočit i nezvládnutí vozidla při smyku na zbytcích posypových materiálů, proto by motoristé měli být v tomto období zvláště opatrní,“ vysvětluje Petr Bold, prezident ČAAS.  

 

Další články

Provoz na silnicích byl během letní sezóny 2021 silnější než...

05/10
2021

Během prázdnin vyrazilo na dovolenou autem o 16 % více řidičů než vloni, přesto letní sezóna nedosáhla na stav před pandemií ko...

Sražená zvířata jsou příčinou 4000 výjezdů asistenčních...

17/08
2021

Během léta musí řidiči na svých cestách automobilem do zaměstnání i na dovolenou být ostražití a myslet na riziko srážky se zvě...

Čechy láká zahraniční dovolená více. Asistenční společnosti...

21/07
2021

Letošní letní sezóna je velice specifická kvůli pravidlům pro cestování, které se rychle mění a jsou odlišná pro jednotlivé zem...

Víte, že

až 90 % klientů,

kterým se v zahraničí stane úraz, využije službu asistence své pojišťovny?

Naši členové

Euro Center Prague europ assistance global assistance allianz