Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. OK

Aktuality

Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik

Právě zimním provozem poškozené vozovky jsou společně s únikem či podhuštěním pneumatiky, nevhodně použitou pneumatikou či jinou chybou řidiče podle zkušeností asistenčních společností nejčastějšími příčinami defektů pneumatik, či přímo navazujících dopravních nehod. „Pokud vozidlo najede do výmolu a poškodí se tím pouze pneumatika, pak tento incident hodnotíme jako defekt pneumatiky. Motoristé již nemají povinnost vozit v autě rezervu, proto pomalu klesá počet defektů pneumatik, které lze řešit na místě výměnou poškozeného kola za rezervu. Pokud se při defektu poškodí jakákoliv další část vozidla včetně například samotného ráfku kola, tak to již hodnotíme jako havárii. Havárií může skočit i nezvládnutí vozidla při smyku na zbytcích posypových materiálů, proto by motoristé měli být v tomto období zvláště opatrní,“ vysvětluje Petr Bold, prezident ČAAS.  

 

Další články

Novinky z asistenčních společností

17/06
2022

Klientka zavolala do Global Assistance s požadavkem na právní radu.

Novinky z asistenčních společností

06/06
2022

Ačkoliv měsíc duben obecně není z hlediska asistenčních zásahů obvykle nijak výjimečný, ten letošní byl nadmíru „plodný“. Příči...

Dovolenou v obytném autě Češi milují, při problému jim...

03/06
2022

Stoupnul zájem Čechů o dovolenou s obytnými auty a karavany. Potvrzuje to praxe členů ČAAS, ti v minulém roce zasahovali zhruba...

Víte, že

až 90 % klientů,

kterým se v zahraničí stane úraz, využije službu asistence své pojišťovny?

Naši členové

Euro Center Prague europ assistance global assistance allianz